To hasło jest z nami od dawna i z roku na rok nabiera nowego, głębszego wymiaru. Co właściwie oznacza?
90% osób wybierających produkty ISLA to kobiety. Kobiety świadome, otwarte, dokonujące codziennych, często małych, ale ważnych wyborów. Wyborów dla siebie i swoich bliskich.
Tworząc komunikację na polskim rynku miałyśmy do czynienia z wieloma inspirującymi historiami kobiet, które ukierunkowały nas na szereg działań wspierających kobiecą energię i siłę, która z nią się wiąże.
W 2021 roku rozpoczęłyśmy cykl ISLA jest kobietą, gdzie podczas 12-stu wywiadów przeprowadzonych z ambasadorkami programu, rozmawiamy o cieniach osiągniętego sukcesu i tworzeniu własnej definicji szczęścia. Kobiety, które zapraszamy do rozmów osiągnęły sukces na różnych płaszczyznach, często będąc inspiracją dla innych nie tylko pod kątem skali osiągnięć, a przede wszystkim odwagi do życia z własnym planem na szczęście. Cykl zamyka 12-sty wywiad, wybór ambasadorki roku i przekazanie przez ISLA darowizny na fundację wspierająca przedsiębiorczość kobiet.
Beata Czyrko – Dyrektorka Marketingu Salveo Poland
Choć od początku pracy zawodowej zarządzam marketingiem w branży farmaceutycznej, w sercu i z pierwszego wykształcenia jestem japonistką.
W życiu i w pracy kieruję się częściej intuicją niż danymi, choć pozostaję otwarta na analizę i zdobywanie nowych umiejętności.
Od wielu lat opiekuję się na polskim rynku marką ISLA.
Pastylki na gardło ISLA od 150 lat naturalnie i z troską dbają o gardło i struny głosowe pacjentów na całym Świecie, ale nie tylko. ISLA wspiera także głos kobiet w przestrzeni społecznej i kulturalnej, w przedsiębiorczości, jak i codzienności. W Polsce marka ISLA jest pod strategiczną opieką kobiet, które jak każda z nas doświadczyły w życiu zarówno sukcesów, jak i porażek.
Wierzymy, że warto żyć w zgodzie z własnymi wartościami, mówić otwarcie i głośno o tym, co ważne, dzielić się doświadczeniami oraz wspierać się nawzajem w działaniu.
Natalia Jaźwierska – Specjalistka ds. Digital Marketing Salveo Poland
Od ponad 10 lat pracuję z markami wspierając ich komunikację i rozwój w Internecie. Swoje doświadczenia opieram na pracy w agencjach i consultingu zarówno dla dużych graczy rynkowych, małych startujących biznesów jak i osób, które chcą świadomie budować swój wizerunek. Dwa lata temu podjęłam się zdefiniowania na nowo komunikacji marki ISLA wychodząc poza ramy panujące na innych rynkach europejskich w branży farmaceutycznej.
Tak powstał m.in. cykl ISLA jest kobietą, w którym rozmawiam z kobietami o trudnościach w budowaniu i definiowaniu osobistego sukcesu. Ambasadorki ISLA to kobiety, które połączyła chęć rozmawiania o cieniach sukcesu i częstego redefiniowaniu go wraz z upływem czasu.
Kolejnym elementem prowadzonych działań to cykl nagrań Ja to widzę inaczej, gdzie bazując na różnicach w postrzeganiu przez Beatę i Natalię podstawowych zachowań, zjawisk i postaw w życiu codziennym, powstają historie o rzeczach raz ważnych raz błahych, jednak zawsze wnoszących wiele we wzajemnym odbieraniu rzeczywistości.
Od niedawna jesteśmy zaangażowani w szereg współprac z aktywnie działającymi kobietami. Wspieramy Sukces Pisany Szminką, organizację założoną przez Olgę Kozierowską, działającą na rzecz przedsiębiorczości kobiet i promocji ich sukcesów w biznesie. W konkursie Bizneswoman roku, organizowanym przez Fundację jesteśmy partnerem kategorii Wpływowy Głos .
Pojawiliśmy się także, jako sponsor podcastów Justyny Mazur (CASTMAS 2023 oraz „Porozmawiajmy o otyłości”) oraz u Pauliny Mikuły znanej jako @paulina.inaczej, osobowości internetowej, prezenterki, menedżerki i popularyzatorka wiedzy o języku polskim.
Wszystkie projekty łączą niesamowite kobiety, które tworzą treści, uczą, dzielą się wiedzą, motywują od lat (Olga Kozierowska z Sukces Pisany Szminką, kto pamiętam, ile to już lat? 10? więcej?) do działania, wsłuchiwania się w siebie i łamania schematów.
To na pewno nie koniec tej pięknej przygody!